Ploaie senină

 

Mă rog să-ţi fie somnul lin,
Să mi te-adoarmă mângâierea sfântă,
Noaptea-ţi să pot să o alin,
Să-ţi las durerea frântă.

Mi-e dragă ploaia-n cer şi pe pământ,
Sub ea să mi te ating mereu,
La tâmple să-ţi sărut al tău cuvânt,
Să nu mai uiţi nicicând că eşti al meu.

Te am şi te mai vreau să-mi fii,
Să-mi picuri dragoste la infinit,
Aproape tot mereu tu să mă ţii,
Să simt cum Universul ne-a unit.

Du-mă în Carul Mare să visez,
Dezbracă-mi inima grea de iubire,
Din al tău dor să pot să îmi pictez,
Întâiul „Te iubesc” din privire.

Mi-e sufletul topit în noaptea rece,
Iar eu de la apus te port tot mai sus,
Să-ţi spun că aici timpul nu-mi trece,
Iar tu, al meu nebun, să te laşi dus.

Nu ştiu de vrei să-mi porţi iubirea,
În ploi sau sori să mi te-araţi sortit,
Alintă-mă când îţi privesc sosirea,
şi îţi mai cânt „Bine ai venit”.

A.M

 

Lasă un răspuns

