Ea

” – Ai ochi verzi și părul negru. Nu mai târziu de un an, doi, trei, pe unde am să te mai întâlnesc, o să am grijă să te iubesc din nou.
⁃ De ce vrei să lași să treacă timpul? Eu vreau acum. Aici și acum.
⁃ Ești mofturoasă!
⁃ Ba nu, dar știu ce vreau!
⁃ Ce vrei?
⁃ Pe tine!
⁃ De unde știi?
⁃ Simt eu!
⁃ Și cum simți?
⁃ Simt că nu vreau să mă joc cu tine cum faci tu acum!
⁃ Ai zis că vrei aici și acum, asta nu am să îți ofer!
⁃ Știi ce urăsc la tine cel mai mult?
⁃ Acum mă urăști? Credeam că știi ce vrei.
⁃ Da, acum te urăsc pentru că ai tot ce îți trebuie să nu fii așa cum ești!
⁃ Nu ar trebui să mă iubești oricum aș fi?
⁃ Nu.
⁃ De ce?
⁃ Nu iubesc ceea ce nu îți trebuie.
⁃ De unde știi tu ce nu îmi trebuie?
⁃ Nu îți trebuie răutate.
⁃ Sunt rău?
⁃ Da.
⁃ Și de asta ma urăști?
⁃ Nu.
⁃ Și atunci de ce mă urăști?
⁃ Pentru că te joci cu ceva ce nu îți trebuie.
⁃ Bine, și atunci de unde știi ce îmi trebuie?
⁃ Din acel „unde” o să mă iubești când o să mă mai înâlnești.
⁃ Vrăjești cuvintele și le așezi într-un glob care nu încetează să se învârtă!
⁃ Nu fac decât să învăț jocul.
⁃ Dar eu nu mă joc.
⁃ Dar ce faci?
⁃ Te caut din când în când ca să mă asigur că nu mă uiți niciodată. Și atunci caut „unde” să te întâlnesc.
⁃ Te-ai gândit vreodată că s-ar putea să nu mă mai întâlnești?
⁃ Nu.
⁃ De ce?
⁃ Pentru că știi ce vrei.
⁃ Asta ți-am spus eu acum, vreau să îmi răspunzi, nu îți e teama că mă rătăcesc?
⁃ Nu, și tu știi „unde” să mă întâlnești.
⁃ Pot ști „unde”, așa cum pot să nu mai vreau.
⁃ De ce nu ai mai vrea?
⁃ De ce aș vrea ceva ce nu mă vrea?
⁃ Nu am spus niciodată că nu te vreau, chiar te caut.
⁃ Nu ar fi mai ușor să mă ai?
⁃ Te am.
⁃ Să mă ai cu adevarat, în privire, în corp, în minte. În tine. Lângă tine, mereu.
⁃ În minte te am mereu. E tot ce nu pot controla.
⁃ De ce încerci să controlezi?
⁃ Nu vezi că nu sunt bun pentru tine?
⁃ Aș vrea să mă lași pe mine să aleg cine e bun pentru mine. Sau nu.
⁃ Știu eu mai bine!
⁃ Te urăsc!
⁃ Vei fi a mea oricum!
⁃ De ce mă zăpăcești?
⁃ Să fiu sigur că nu mă uiți.
⁃ Nu o să te uit cum nu mă vei uita nici tu pe mine.
⁃ Ești sigură?
⁃ Da.
⁃ O să mă cauți acolo, „unde”. O să mă vezi în fiecare femeie pe care o vei întâlni, vei căuta sărutările mele, mângâierile, jocul, privirea, lumea sub ochii mei, iubirea, aprinderea, durerea, fericirea, timpul. Da, nu o să mai cauți niciun „unde”, o să cauți un „când”. Timpul va deveni simbolul tău pierdut. Vei vrea să dai timpul înapoi și să-ți mai fiu.
⁃ Nu vreau să te rănesc.
⁃ De ce m-ai răni?
⁃ Nu sunt potrivit pentru tine. Trebuie să îți cauți un bărbat care să te iubească.
⁃ Tu nu mă iubești?
⁃ Ba da, dar în felul meu.
⁃ Felul tău nu poate deveni și al meu?
⁃ De ce insiști?
⁃ Pentru că știu ce vreau!
⁃ Vrei un bărbat să aibă grijă de tine!
⁃ Și tu nu poți?
⁃ Eu nu știu!
⁃ Îți spun eu ce nu știi. Să iubești o femeie ca mine. Nu știi să mă începi cu tine. Știi doar să mă sfârșești. Poate ai dreptate. Nu te vreau, dacă atât ai să âmi oferi, atunci prefer să nu mai primesc. Vreau totul sau nimic!
⁃ De ce nu mai aștepți puțin?
⁃ Să aștept?
⁃ Da, de ce ne grăbim?
⁃ Nu mă grăbesc, dau timpului timp.
⁃ Eu nu văd asta.
⁃ Pentru că nu vrei. Dau timpului timp să fim împreună, să ne construim și reconstruim, fără limite, doar cu noi, să ne iubim și redescoperim, să ne fim unul altuia, să ne respirăm și să zburăm.
⁃ Încotro?
⁃ Nu contează, încetează să mai cauți locuri și momente. Momentul este acum, eu vreau să te țin de mână, hai să îl trăim!
⁃ Ești fantastic de încăpățânată! Tu nu mă auzi!
⁃ Tu nu mă asculți, nu știi ce să faci cu o femeie. Sunt puternică și te sperii. Nu vii să mă iei pentru că nu ai încredere în ce am putea fi.
⁃ Suntem aproape să fim.
⁃ Eram.
⁃ Ce vrei sa spui?
⁃ Că aștept să îți fiu de ajuns. Că îți dau drumul. Să pleci singur și să cauți momentul unde ne vom întâlni. Te voi aștepta cu aceiași ochi verzi și păr negru. Sau poate îngălbenit de soare.Cândva vei simți că nu vei mai putea respira și vei vrea să mă vezi. Să te simți liber din nou, să îți aparții, dar să fii al meu. Atunci te vei dezbraca de răutate și de ceea ce nu este bun pentru mine, și te vei întoarce. Vino cu fiecare păcat, cu fiecare rană, cu fiecare gură sărutată, cu tot ceea ce ți-ai dorit și nu ai avut, cu fiecare dimineață în care te-ai trezit singur, și cu alte îmbrățișări în care ai dormit, vino cu timp, sau fără, vino cu fiecare altă femeie pe care ai iubit-o vreodată, cu tot ceea ce ești. Poate atunci vei fi potrivit pentru mine.
⁃ Am să mă întorc întotdeauna.
⁃ Nu îmi e teamă de asta.
⁃ Dar de ce?
⁃ O să treacă timpul.
⁃ Când?
⁃ În lipsa ta.”

Foto : Paula Musescu

Lasă un răspuns

